צרו קשר - אמיר - 0509352765 | דודי - 0544266757 fa

[elementor-template id="927"]

כאשר מחפשים פתרון איכותי, מהיר, אשר נשמר לאורך זמן, עמיד לכל תנאי מזג האוויר, דורש תחזוקה מינימלית ומעניק מראה כפרי, קלאסי, על זמני ומאופק, מדברים על בניה קלה מעץ.
העץ הוא חומר חי, דינאמי, גמיש, מגוון ונח לעבודה. הוא משתלב היטב יחד עם מבנים מאבן, ונטמע בכל סביבה בה יוצב. בין אם פרגולות, גדרות, גזיבו, מרפסות, ספסלים, ריהוט, מטבחי חוץ, אבזור, תוספת בניה מעץ ואף בתים שלמים, בשיטות עבודה חדשניות, ושילוב חומרי בידוד, ניתן ליצור כל חלום.

על אף שרבים מתפתים לבצע עבודות עץ בעצמם קיימים מספר כללי אצבע, שהופכים את התהליך לחסכוני ומתאים יותר לסביבה. החל מבחירת העץ המדויק לבניה, או שילוב של עצים, (בתוספות בניה לבחור עצים, אשר עברו חיטוי), הנחת הקורות במרחבים מתאימים להתנהגות העץ (התרחבות והתכווצות, המשך בטיפול בעץ בשימון וניקוי בחומרים, אשר משמרים אותו כחדש, בחירת רמת הגימור לרבות סוג ההברשה (ברזל, הדגשת סיבים וכדומה) וכלה בשימוש באביזרים משלימים כמו מוצרי פרזול, ידיות, ברגים ומחברים בהתאמה למניעת חלודה.

"דודי ואמיר עבודות עץ" מתמחים כעשור בעבודות עץ לרבות בניית וחידוש דקים, יצירת פרגולות, ריהוט חוץ ובניית בתים ומחסנים מעץ, בהתאמה אישית ובשימוש בחומרי גלם טבעיים ועמידים. להתאמת עבודת עץ לחלל המגורים והעשייה שלכם וליצירת קשר בטלפון: אמיר- 0509352765 דודי- 0544266757 או במייל: [email protected]