צרו קשר - אמיר - 0509352765 | דודי - 0544266757 fa

[elementor-template id="927"]

דק סינטטי אמריקאי למרפסת

ריצופי דק הפכו לשכיחים מאד בשנים האחרונות בכל רחבי העולם וכמובן הטרנד לא פסח גם על ישראל, ניתן למצוא ריצוף דק, בגינות של בתים פרטיים, מרפסות בבניינים ודירות, גגות וכמובן גם מסביב לבריכות. אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לקנות דק עץ טבעי או דק סנטטי. לכל אחד מהסוגים יש יתרונות וחסרונות, ננסה למנות את החסרונות והיתרונות של כל אחד מהריצופים הללו.

דק עץ טבעי – עץ דק טבעי אפשר למצוא במגוון רחב מאוד של סוגי עץ: דק מעץ אורן, עץ איפאה, עץ ארז, עץ טיק ועוד. היתרון הגדול של דק עץ הוא המראה הטבעי שלו והתחושה שאינה של "פלסטיק". עץ טבעי מחזיק שנים רבות אך דורש תחזוקה שוטפת, אחת לחצי שנה יש למרוח אותו בשמן מיוחד על מנת לשמור על מפני נזקי השמש ומזג האוויר. ככל שהדק יהיה איכותי יותר ומעץ מובחר יותר הדק יוכל להחזיק גם שנים רבות יותר. דק מאיכות גבוהה שמקבל תחזוקה קבועה יכול להחזיק עשרות שנים.

דק סינטטי – המראה של דק סינטטי דומה כמעט לחלוטין לדק עץ טבעי, ורבים נוטים להתבלבל בין דק סינטטי לדק עץ טבעי. לוחות דק סינטטי מתחברים אחד לשני באמצעות חריצים בצד הלוח כך שאין כלל צורך בהברגות. הלוחות ארוכים מאד כך שניתן ליצור מראה אחיד וחלק. היתרון המשמעותי של דק סינטטי הוא שאינו דורש תחזוקה ולכן אין צורך להשקיע זמן וכסף נוסף לאורך השנים. מה שהופך אותו למשתלם באופן משמעותי מבחינה כלכלית.

מה החסרונות של דק סינטטי?

דק סינטטי רגיש יותר לפגיעות ואי אפשר לחדש אותו במידה והוא נשרט, חסרון אחר הוא שקרינת שמש ישירה גורמת לו להתחמם מאד וכמעט בלתי אפשרי ללכת עליו יחף. הפתרון לכך היא ליצור לדק הצללה ע"י קירוי או פרגולה.

מה ההבדלים בין הסוגים השונים של דקים סינטטיים?

בשוק קיימים מספר סוגים: דק סינטטי אירופאי, דק סינטטי אמריקאי ודק סינטטי סיני. הדקים האמריקאים והאירופאים נחשבים לאיכותיים יותר ומחירם גבוה יותר.

אם אתם מעוניינים להתקין דק סינטטי למרפסת או לגינה וברצונכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר עם שירות ללא פשרות, חברה עם ניסיון רב מאד כל תחומי הבניה בעץ, הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: אמיר – 050-9352765 או בטלפון: דודי – 054-4266757 או כאן.