צרו קשר - אמיר - 0509352765 | דודי - 0544266757 fa

[elementor-template id="927"]

התהליך המקצועי של חידוש דקים נקבע בהתאם לסוג העץ ממנו עשוי משטח הדק ומצבו ,לרוב חידוש דק איפאה מתבצע על ידי חיזוק ברגים בולטים לפני תחילת ליטוש דק לקבלת משטח ישר וללא ברגים בולטים שעלולים לקרוע את ניירות הליטוש בזמן ביצוע העבודה, דק איפאה הינו עץ קשה ומצריך ליטוש מושקע ואחיד עם מספר ניירות ליטוש החל מנייר גס ועדעדין על מנת למנוע שריטות של העץ .

חידוש דק איפאה מומלץ ביותר לבצע לפחות אחת לשנה ולא להזניחו מכיוון שכאשר לא מקפידים על תדירות החידוש והשימון נכונה הדק מאפיר ומתחיל לקבל סדקים ,במצב זה חידוש דק יצריך עבודה מורכבת יותר ויתומחר בהתאם כך שבעצם כאשר מקפידים לבצע חידוש דקים בתדירות המומלצת מקבלים גם דק שנראה אסתטי כל השנה וגם שומרים על הדק

החלפת חלקים פגומים בדק

אנו מספקים תוצאות מרשימות גם במקרים בהם חידוש דקים מצריך החלפת לוחות עץ אוחלקים אחרים במבנה. אנו מחליפים לוחות עץ שבורים או סדוקים, לוחות שניזוקו בצורה שאיאפשר לתקן, חלקים בקונסטרוקציה, וברגים על מנת שהדק שלכם לא רק ייראה מדהים אלא גם יהיה חזק ובטיחותי בדיוק כמו חדש. חלק זה של חידוש דקים מחייב היכרות עם עולם העץ ובחירת הלוחות המתאימים לקבלת מראה אחיד ואיכותי.